فرهنگی و دانشجویی
1402/7/25 سه‌شنبه
درراستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و‌باهمکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انجام گرفت؛
برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی مدلباس ایرانی در دانشگاه پیام نور مرکز ساری

.

💠به گزارش روابط عمومی ، درحاشیه این کارگاه که با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ودانشگاه پیام نور مازندران  در مرکزساری درروز دوشنبه ۲۴ مهر۱۴۰۲ برگزارشد،دکترنازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مازندران بابیان اینکه دانشگاه پیام نور استان  از امکاناتی کارگاهی و آزمایشگاهی خوبی برخوردار است،از  آمادگی این دانشگاه برای توسعه همکاری با دستگاه های اجرایی جهت برگزاری رویدادهای استارتاپی باهدف ایجاد فرصت های کسب و کارهای نوین خبرداد.
💠وی گفت :رشته طراحی لباس یکی از رشته های کاربردی است که استقبال خوبی در این رشته شده است.
💠احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  اظهارداشت :کارگاه تخصصی آموزشی مد لباس همزمان با استانهای منتخب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در دانشگاه پیام نور ساری درحال برگزاری است و باتوجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که وجود دارد، اسقبال طراحان از این کارگاه خوب بوده و این کارگاه به عنوان پیش رویداد دوازدهمین جشنواره بین المللی مدلباس ایرانی دهه فجر برگزار می شود.
💠وی گفت : بیش از ۵۰ نفر ازاساتید،دانشجویان ،مربیان و طراحان مدلباس و فعالان عرصه لباس مرتبط با عفاف و حجاب شرکت کرده اندوبرای تمامی کسانی که دراین دوره شرکت کرده اند از طرف کارگروه ساماندهی مدلباس کشور، گواهی نامه معتبرصادر خواهدشد.
💠آهنگر بیان داشت :درجهت ترویج فرهنگ حجاب و‌عفاف و مدل لباس ایرانی درصددهستیم این اتفاق  بطور مشخص در هندوستان برگزارشود.
💠وی تصریح کرد :از این رویداد استقبال خوبی صورت گرفت  و این رویداد مقطعی نخواهد بود و ادامه خواهد یافت.

◀️دوشنبه ۲۴ مهر۱۴۰۲
💠روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر