فرهنگی و دانشجویی
1402/6/2 پنجشنبه
پیام تبریک دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران
به مناسبت روز کارمند

.

💠پیام تبریک دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه  پیام نور مازندران به مناسبت روز کارمند
 

💠دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به یاوران علمی دانشگاه پیام نور مازندران تبریک گفت.

💠متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران به شرح زیر می باشد:
     به نام خداوند جان و خرد

همکاران ارجمند 
با سلام و احترام

💠دانشگاه پیام نور مازندران، امروز افتخار و عزت خویش را مرهون دلسوزی ها و کوشش یاوران علمی می داند که به عنوان عضوی اثرگذار در خانواده بزرگ این زیست بوم خردورزی، خردپروری، دانایی محوری، اخلاق مداری، معنویت و اخلاص از هیچ تلاشی برای اعتلای نام این دانشگاه بلند آوازه دریغ نکرده و نمی کنند. 
💠هفته دولت و بزرگداشت مقام دولتمردان شهید رجایی و باهنر، فرصتی است مغتنم تا تلاش همکاران بزرگواری را که در جایگاه ارزشمند “کارمند” زمینه ساز تحقق آرمان ها و دستاوردهای دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است، ارج نهیم.
💠بدون شک در چند سال اخیر که مشکلات ناشی از برخی محدودیت ها و تنگناها  گریبانگیر این دانشگاه بود، نقش شما همکاران محترم دانشگاه در انسجام امور و ساماندهی فعالیت ها، بیش از هر زمانی قابل تقدیر است. 
💠اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت، سپاسگزار کوشش های اثربخش شما کارمندان دلسوز دانشگاه پیام نور مازندران  در سطح ستاد و نیز پانزده مرکز و واحد بوده و ضمن تبریک روز کارمند به شما همکاران فرهیخته، یاد همکاران عزیز این دانشگاه را که اکنون در بین ما نیستند گرامی داشته و از خداوند سبحان، سلامتی، شادکامی و سربلندی یکایک  همکاران عزیز را مسالت دارم.

◀️ ۲ شهریور ۱۴۰۲

💠دکتر حسین نازک تبار 
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر