1396/7/5 چهارشنبه
قابل توجه کلیه دانش آموختگان محترم مرکز ساري( کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد)

جهت تکمیل پرونده و دریافت مدرک تحصیلی، انجام مراحل زیر لازم و ضروری می باشد:
 
1- دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات و یا تشکیل پرونده، فقط با حضور شخص دانشجو و یا وکیل قانونی وی با ارائه وکالت محضری امکان پذیر می باشد.
 
2- کلیه دانشجویان مقطع کاردانی پس از گذراندن 50 واحد درسی، مقطع کارشناسی 100 واحد، مقطع کارشناسی ارشد شیوه آموزشی پس از گذراندن 24 واحد درسی و شیوه آموزشی و پژوهشی قبل از ارسال پروپوزال به شورای تخصصی گروه، جهت بررسی پرونده به کارشناس رشته مربوطه مراجعه نمایند.
 
3- دانش آموختگان برای دریافت اصل دانشنامه می بایست اصل گواهی موقت خود را به همراه داشته باشند.


خواهشمند است جهت تکمیل پرونده و دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات، مراحل زیر را انجام دهید:

1-گرفتن وقت قبلی از طریق تماس تلفنی با واحد آموزش و يا تحصيلات تكميلي، کارشناس رشته مربوطه
 
2- مراجعه به كارشناس رشته در زمان مقرر و تحویل مدارک


مدارک تکمیل پرونده مقاطع کاردانی و کارشناسی :

مرحله اول: گرفتن وقت قبلی از طریق تماس تلفنی با اداره خدمات آموزشي


مرحله دوم: تکمیل مدارک ذیل:


1-تحویل اصل کارت دانشجویی


2- دو قطعه عکس جدید 3 در 4 رسمی ( عکس، حتما باید جدید گرفته شده باشد، اسکن شده و یا کپی نباشد و برای آقایان: فاقد انواع مدل مو - برای خانمها: با مقنعه باشد)

3- اصل شناسنامه (جهت تطبیق )

4- اصل کارت ملی (جهت تطبیق )

5- اصل کارت پایان خدمت، معافیت تحصیلی مقطع بالاتر و یا نامه اشتغال به خدمت ( برای آقایان )

6- اصل مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم (نظام قدیم و یا جدید) و کاردانی

7- پرداخت مبلغ 1063000 ریال (یکصد و شش هزار و سیصد تومان) به صورت الکترونیکی ( دانشجویان می بایست یک کارت بانکی که رمز دوم (اینترنتی) آن را در اختیار دارند به همراه داشته باشند تا پس از آنکه امور مالی این مبلغ را طی انجام مراحل فارغ التحصیلی در سیستم جامع گلستان ثبت نمود،نسبت به پرداخت آن به صورت الکترونیکی در سایت اقدام نمایند ).

8- ثبت درخواست فارغ التحصیلی در سیستم جامع گلستان پس از مراجعه حضوری به کارشناس رشته

لازم به ذکر است مشخصات درج شده در کارت ملی، مدارک تحصیلی، کارت دانشجویی و سیستم جامع گلستان باید مطابق شناسنامه باشد.
 

 
مدارک تکمیل پرونده مقطع کارشناسی ارشد :
 
مرحله اول: گرفتن وقت قبلی از طریق تماس تلفنی با اداره تحصیلات تکمیلی

مرحله دوم: تکمیل مدارک ذیل:
 
1- اصل کارت دانشجویی
 
2-دو قطعه عکس 3 در 4 رسمی ( عکس اسکن شده و یا کپی نباشد ،برای آقایان فاقد انواع مدل مو و برای خانمها با مقنعه باشد. در سال جاری تهیه شده باشد. )

3- اصل کارت پایان خدمت(جهت تطبیق )، معافیت تحصیلی مقطع بالاتر و یا نامه اشتغال به خدمت

4- اصل مدرک کارشناسی(جهت تطبیق )

5-اصل شناسنامه (جهت تطبیق )

6-اصل کارت ملی (جهت تطبیق )

7-مدارک مربوط به استفاده از سهمیه (حکم کارگزینی کارمندی (از بدو ورود تا نیمسال فارغ التحصیلی) 

8- پرداخت مبلغ 1063000 ریال (یکصد و شش هزار و سیصد تومان) به صورت الکترونیکی ( دانشجویان می بایست یک کارت بانکی که رمز دوم (اینترنتی) آن را در اختیار دارند به همراه داشته باشند تا پس از آنکه امور مالی این مبلغ را طی انجام مراحل فارغ التحصیلی در سیستم جامع گلستان ثبت نمود،نسبت به پرداخت آن به صورت الکترونیکی در سایت اقدام نمایند ).

9- ثبت درخواست فارغ التحصیلی در سیستم جامع گلستان پس از مراجعه حضوری به کارشناس رشته